این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


 مرنجان دلم را که این مرغ وحشی زبامی که برخاست مشکل نشیند
 تو می گفتی وفادارم
 محبت را خریدارم
 ولی دیدم نبودی
تو گفتی آن حبیبم من که بر دردت طبیبم من ولی دردم فزودی
 تو می گفتی که روز و شب بود نام توام بر لب زعشقت بی شکیبم
 ولی دیدم نمی جویی
به لب هرگز نمی گویی به جز نام رقیبم
من از بی خبری زناز و دلستانی تو
 شدم فتنه بر آن محبت زبانی تو غم خود
 به فسون در دل من چون بنشاندی
 زدی بر دل من آتش و در خون بنشاندی
 گرچه ای پری زدوریت بی قرار و بی شکیبم
 برکنم دل از تو بس بود هر چه داده ای فریبم
من تحمل جفای تو بیش از این نمی توانم 
گر فرشته ای دگر تو را از حریم دل براند"یا برانم"




نظرات  (۲۴)

واقعا زیبا بود پاینده باشن به امید خدا
زنده باشی انشا الله سالااااااااااااااااااار
پاسخ:
ممنون عزیزم
مرسی...الی بودن
خیلی خوب بود ، یه ثانیه موسیقی سنتی خودمون ، به همه موسیقی پاپ می ارزه ، لااقل شعرش یه معنی داره .
عالیییییییییییییییییی عاشقتم
پاسخ:
مرسی عزیزم ***
دستون درد نکنه
حالشو بردیم
عالی بود ممنون.من این آهنگو شاید صدها بار شندم و لی ازش سیر نشدم....
آقا متشکرم من به لذت زیادی از این آهنگ رسیدم اول از خواننده بزرگ و محبوبش و بعد ازشما تشکر می کنم
خیلی قشنگه ......
دروووود و سپاس
سالار جان صدات حاله آدمو خوب میکنه.مرسی
دستت درد نکنه با شنیدن صدات دردامون فراموش میشه






مرسی تشکر از سالار خان با این صدای قشنگت


لطفا کد پیشواز این اهنگا بگو مرسی
پاسخ:
۷۷۱۱۰۶۱
سلام.
ضمن عرض تشکر، شایسته دیدم دو تصحیح رو انجام بدم :

1. در سطر هفتم، " دلم دیدم نمی جویی "
2. در سطر آخر، " از حریم دل برانم "

صحیح هستند.
درود بر روان پاک استاد جاوید، غلامحسین بنان .
سلام لطفا کد پیشواز هراه اول برای این آهنگ و بگین
پاسخ:
سلام 
32313 به 8989 برای همراه اول

7711061 و 7711041 به 7575 برای ایرانسل


خدا خیرت بده
زنده شدم با این موسیقی
اقا عالی بود دمت گرم
با سلام وخسته نباشید این تصنیف رو استاد افتخاری هم اجرا کردن اگر براتون مقدوره توی سایتتون قرار بدید
پاسخ:
ممنون حتما
  • ناشناس دل شکسته
  • سالار با صدات گریه کردم چون دلم پر درده و نمی تونم با کسی درمیون بزارم
    کد پیشواز همراه اول تو می گفتی وفا دارم سالار عقیلی
    در بیت آخر گفتن براند یا برانم چه معنی داره وقتی شعر مثنوی هست و به وضوح برانم هست!!!!
    سلام کد پیشواز او تیکه که اقای عقیلی شروع به خوندن تو که میگفتی وفادارم بدید کد 32313 مصرع های بعدی شعر
    اگه لطف کنید من زیاد گشتم ولی پیدا نکردم کد تو که میگفت رو میخوام ممنون
    کد اهنگ پیشواز تو که میگفتی وفادارم 32310
    خیلی عالی بود ناز نفست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی