این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود ترانه دریا از هوشمند عقیلی

| يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ


رفتم به سوی دریا
به سوی موج و ساحل
اونجایی که دو تا دل
عشق خدایی داشتند
از غم رهایی داشتند

دریا همان دریا بود
شن ها همان شن ها بود
موج و غروب و دریا
مثل گذشته ها بود
اما فقط یاد تو
به جای تو اونجا بود

با شن داغ ساحل
تن گرمت رو ساختم
نشستم با انگشتام
اون ساخته را پرداختم
یه موج سنگین اومد
به ساق پای تو خورد
پیکرت در هم شکست
موج دریا تو را برد

هوشمند عقیلی

رفتم به سوی دریا

به سوی موج و ساحل
اونجایی که دو تا دل
عشق خدایی داشتند
از غم رهایی داشتند

دریا همان دریا بود
شن ها همان شن ها بود
موج و غروب و دریا
مثل گذشته ها بود
اما فقط یاد تو
به جای تو اونجا بود

با شن داغ ساحل
تن گرمت رو ساختم
نشستم با انگشتام
اون ساخته را پرداختم
یه موج سنگین اومد
به ساق پای تو خورد
پیکرت در هم شکست
موج دریا تو را برد...

دانلود

دانلود

نظرات  (۱۶)

  • محسن سعیدی نیا
  • از حسن سلیقه ولطف جناب عالی برای در اختیار گذاردن این آهگ کمال امتنان را دارم
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید.
    عالی بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • عاشق دلشکسته
  • این آهنگ رو قبلا شنیده بودم و کلی داغم رو تازه کرد

    ممنون
    من کلا قدیمی بازم ولی این و نشنیده بودم بسییییییییییییییییییاااااااااااااااار رررررررررر زیبا بود مرسی ازتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قبلا با همسرم کنار دریا بودیم .ولی الان فقط من کنار دریا هستم دریای خلیج فارس این آهنگو الان براش گذاشتم ممنون
    عالی بود دلم رو پاره پاره کرد خاطرات گذشته
    خیلی عالی وخاطره انگیز تواردیبهشت ماه شمال بودم گوهرباران ساری چقدردوست داشتم این آهنگ رو اونجا گوش می کردم تونستم از سایت شما دانلود کنم دست شما درد نکنه ازشما متشکرم انشالا ۲۰ خرداد یه چندروز دوباره میریم جای همه شما عزیزان خالی نباشه من ازگوهرباران خیلی خاطره دارم اونهای که رفتن می دونن که چی میگم باتشکر
    پاسخ:
    خوش بگذره آقا رضا 
    ممنون بابت اینکه این اهنگ بسیار زیبارو تو وب قراردادین،من عاشق صدای هوشمند عقیلی هستم.این اهنگ فوق العادست.
    اسم صحیح این تزانه شن داغ میباشد.
    خییییییییییییییییییییلی ممنون من با شنیدن این آهنگ خاطات دوران قیم برام تازه میشه .
    ممنون
    ...
    آقای جعفر اوجان این آهنگ رو خیلی خوب خوندند
    پاسخ:
    پس باید حتما دانلودش کنم ممنون
    سلام وقتی خیلی کوچولو تر بودم پدرم برای من میخوند ومن ذوقی میشدم ،اما الان که اوکنارم نیست این اهنگ خودم دست پا شکسته میخونم ، حسابی یادش میکنم .مرسی
    این آهنگ بسییار عالی است من خودم به شخصه این آهنگ را دوست دارم ولی اگه تصویری باشه ممنون میشم
  • مصطفی تسلیمی فر تهرانی
  • اقای عقیلی خواننده بسیا خوب و با احساسی بود عاشق دریای انمهر وقت میرم دریا یادش را گرامی میدارم




    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی