این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سیستم اداری ایران

| پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۳ ب.ظ

چقدر این ادارات نفهم ریخته.

بنده ترم تحصیلی پیش کارشناسی بودم در دانشگاه کار و الان در دانشگاه باراجین ارشد.موقع امتحان ها فایلم رو امور مشمولین بسته.میگم چرا میگه نامه لغو معافیت تحصیلی بیار رفتم بگیرم دانشگاه قبلی گفت که اگه کارهای فارغ التحصیلیتو کردی "که کردم"  هفته دیگه میره پرونده ها میره مرکز و باید بری ازونجا بگیری.رفتم میگم بابا یا یه تعهد بگیر باز کن اشتغال به تحصیل میخوام  تخفیف میخوام بگیرم کارت امتحانم رو بگیرم موقع امتحانها اسیرم کردین.میگه من نمیزارم اصلا تو درس بخونی!"خخخخخ"اولا چه طرز صحبته  دوما خو حرومزاده غلط کردین ثبت نام کردین و نگفتین.سوما اگه تو روند اداریتون نیست کسی که یه ترم پیش کارشناسی گرفته رو ثبت نام نکنید.چهارما موقع پول گرفتن و ثبت نام حرف ما کفایت میکنه

گفتنیست 2 هفته پیگیری مدام داشتم یک روز آقایون چهلم شهدای گمنام.یه روز تعطیلیه الکی یه روز فولان ....

آخر هم کاری نتونستم بکنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی