این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دکتر محمد صائبی

| چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۲۴ ب.ظ

پرشور،پر انرژی،دلسوز،تاکید روی کیفیت،بشاش،عاشق گل وگیاه،با سوادزنده دل... واااای محشره شما میای توو وقتی میبینیشون لذت میبری من استادی به این شکل تا الان با این همه ویژگی خوب یک جا ندیده بودم.مگه میشه؟البته این ایده آل تو ذهنم بود ولی نا امید شده بودم.اگر ایشون رو جای دیگری هم میدیدم با این سجایا عاشقش میشدم.چه سعادتی.


یهو وسط درس:تو رو خدا این جمله رو بنویسید تو دفترهاتون:


ذات نایافته از هستی بخش   کی تواند که شود هستی بخش


این مطلب به زودی تکمیل خواهد شد..

نظرات  (۱)

  • محمد صائبی
  • من دامپزشک هستم :ما باهم تشابه اسمی داریم برام جالبه و ایشون رو نمی شناسم میشه بیشتر آشنا شویم
    پاسخ:
    خوشبختم.یه سرچ کوچیک کنید نتیجه میده اسمشون هست.منابع انسانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی