این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سخنرانی آدولف هیتلر درباره فلسطین

| شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ

آدولف هیتلر از جمله رهبران قرن بیستم بود که از استعمارها و تجاوزهای انگلستان و دیگر استعمارگران غربی به ستوه آمده بود. شاید فکر کنید آدولف هیتلر و حزب نازی تنها به فکر آزادی کشور خودشان از دستان استعمارگران انگلیسی و فرانسوی بودند که در این صورت باید بگیم که در اشتباه بودید.

آدولف هیتلر در طول 12 سال حکومتش بارها از سیاستهای استعمارگرانه ابرقدرتهای غربی انتقاد کرده و در چندین و چند سخنرانی اش به دفاع از کشورهای مظلوم استعمار شده پرداخته. یکی از آنها فلسطین است.

در جنگ جهانی اول (1917 میلادی) نیروهای انگلیسی ، فلسطین را که جزئی از امپراطوری عثمانی بود تصرف کردند. سیاستمداران دنیا پیش بینی می کردند که با اتمام جنگ جهانی اول کشور انگلستان نیروهایش را از فلسطین و دیگر کشورهای تصرف شده بیرون خواهد کشید. غافل از اینکه انگلستان و دوست دیگر استعمارگرش فرانسه سیاستهای کلان استعمارگرانه شان را گسترش داده اند و از آفریقا و اروپا به آسیا رسانده اند و قصد ترک فلسطین را ندارند. این اشغال حتی تا به حکومت رسیدن آدولف هیتلر و حزب نازی در سال 1933 و حتی پس از آن نیز ادامه داشت.

به غیر از اشغال فلسطین، پس از پایان جنگ جهانی اول و با پیروزی دول انگلستان و فرانسه آنها به طور کاملا آزادانه اقدام به تقسیم کشورهای شکست خورده بین خودشان نمودند. یکی از این کشورها آلمان بود. کشور آلمان را به چندین قسمت تقسیم کردند و ایالتهای آلمانی نشین را از کشور خود آلمان جدا نمودند. یکی از این قسمتها ، ایالت سودت بود که به اختیار کشور چکسلواکی در آمده بود. ایالت سودت تا پیش از جنگ جهانی اول متعلق به کشور آلمان بود و پس از جنگ اول مردم آلمانی آن ایالت به ناچار تحت قسمتی از کشور چکسلواکی در آمدند و نه به عنوان شهروندان این کشور بلکه به عنوان مردمی اقلیت از حداقل حقوق انسانی و شهروندی در چکسلواکی محروم بودند. این مردمان آلمانی تحت پرچ چکسلواکی و تحت سیاستهای انگلستان برای سالها تحت فشارهای شدید دولتین بودند.

 

این سخنرانی را که برای شما آماده کرده ایم بخشی از سخنرانی آدولف هیتلر در مجلس حزب نازی (NSDAP) در نورنبرگ در تاریخ 12 سپتامبر 1938 است که به مناسبت روز ورماخت (نیروهای مسلح آلمان نازی) انجام گرفته بود. در این بخش از سخنرانی که حتما پیشنهاد می کنیم آن را تماشا کنید انتقاد از سیاستهای متجاوزانه انگلستان و سران یهودی است که حق آزادی و استقلال را از مردم فلسطین ربوده اند، این سخنرنی در پاسخ به سیاستهای جدید انگلستان در چکسلواکی بوده که دولت انگلستان سعی می کرده نفوذ و فشار خودش را مانند آنچه که در فلسطین و بر سر مردم فلسطین آورده بر سر مردم آلمانی چکسلواکی نیز تکرار کند که با حمایت اکید دولت ایالات متحده آمریکا انجام میشده و در ابتدای این سخنرانی آدولف هیتلر سخنانش را خطاب به روزولت رئیس جمهور آمریکا عنوان می کند. در انتهای سخنرانی آدولف هیتلر با قدرت و شهامت تمام اعلام می کند:

من ذره ای مایل نیستم که اجازه دهم سیاستمداران بیگانه، یک فلسطین دوم در اینجا، در قلب آلمان بسازند. عربها در فلسطین بیچاره و بی پناه هستند و همه آنها را ترک کرده اند، اما آلمانی ها در چکسلواکی و نه کسی آنها را رها کرده است !

 

مدت زمان این سخنرانی 2 دقیقه و حجم فایل برای دانلود حدود 4 مگابایت است. این ویدئو به کوشش گروه مولتی مدیای انجمن نازی سنتر ترجمه و زیرنویس فارسی شده است.

پیشنهاد می کنیم حتما این سخنرانی را تماشا کنید. پاسخی است به تمام کسانی که بدون اطلاعاتی فریاد سر می دهند هیتلر قصد استعمار و تصرف دیگر ملل را داشته. امیدواریم از این ویدئو لذت ببرید:

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/OxSMi/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی