این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جوونی از حسن شماعی زاده

| شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

لالایی می خونم روتو می پوشونم

بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب
لالایی می خونم رو تو می پوشونم
 بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب
جوونم کن اگه جرم جوونی جوونی کن
 که پامون گیر باشه
 فقط تقدیره که می شه همیشه دعا کن عشقمون تقدیر باشه
 کجایی خالق اون لحظه می شی
 که من شادم سر نگاهت از اینجا
 هاله ماه رو نگاه کن ببین امشب چقدر ماهه نگاهت
تو نزدیکی که دنیا دور می شه آدم با عشق مغرور می شه
خیالم راحته هستی و هر شب تو آغوش خودم خوابی همیشه
لالایی می خونم رو تو می پوشونم
 بی ترس و اضطراب با من بری به خواب
آدم بدون روح  می مونه روی آب
 عادت هر شبه با من بری به خواب
لالایی می خونم رو تو می پوشونم
بی ترس  و اضطر اب با من بری به خواب
من با تو روشنم تنها به من بتاب
 دست منو بگیر با تو برم به خواب
جوونم کن اگه جرم جوونی جوونی کن
رو رویا پا بزارم تو آغاز همین پایان خوبی چرا روزهای قشنگی با تو دارم
ببین چشم هامو رو دنیا ببندم
 بزار چیزی به غیر از تو نبینم
 فقط دور تو می چرخم همیشه تو خورشیدی من کل زمینم چجوری پنجره بازه به بیرون تو خوابی ولی بیدار شیشه
ببین احساس دیروز من و تو چه احساس قشنگی داره می شه
لالایی می خونم روتو می پوشونم بی ترس  و اضطراب با من بری به خواب
آدم بدون روح می مونه روی آب عادت هر شبو با من بری به خواب
لالایی می خونم رو تو می پوشونم ابی ترس  و اضطراب با من بری به خواب
من با تو روشنم تنها به من بتاب دست منو بگیر با  تو برم به خواب  دست منو بگیر با تو برم به خواب




دانلود ازاینجا



نظرات  (۲۰)

  • مممممممممممممم
  • واعاشعرقشنگیه میدوستمش
    دمت گرم.دانلودش خیلی ساده بود
  • ستاره سلیمی
  • خیلی زیبا بود دمت گرم
    سلاموممنونم بخاطر اینکه این آهنگ فوق العاده رو برای دانلود آماده کردین.این آهنگ اوج زیبایی عشق رو بیان میکنه.انشالله خدا آقای شماعی زاده رو همیشه سلامت نگهداره که گوش ما رو با صدای قشنگشون نوازش بدن.
    به امید اینکه روزی بیاد که هممون معنای عشق واقعی رو بفهمیم و طعم اونرو بچشیم.
    موفق باشید.
    گریه ها کردم با این آهنگ..
    واقعا این آهنگ به خوبی تونسته معنی عشق پاک رو تو آهنگ جا بده. بازم ممنونم
    بابا اشک منم در اوم!!دم شما گرم آقای شماعی زاده
    سلام واقعا شاهکار بود خیلی وقت بود دلم برای لین سبک ترانه ها که عشقو به معنایی واقعی نشون داده باشه تنگ شده بود ممنون آقایی شماعی زاده
    سلام واقعا شاهکار بود خیلی وقت بود دلم برای لین سبک ترانه ها که عشقو به معنایی واقعی نشون داده باشه تنگ شده بود ممنون آقایی شماعی زاده
    فوق العاده
    سلام
    واقعا با احساس بود. خیلی لذت بردم.
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    خوشحالم تونستم مفید باشم ممنون
    عالی بود
    خیلی قشنگ بودممنون
    عالییی بود. هروقت میشنوم گریه م میگیره. از بس که زیباست و اوج احساس توش به کار رفته.عاشقشم
    پاسخ:
    واقعا کارهای ایشون زیباستتتت
    خیلی اهنگ قشنگیه من عاشق اون تیکشم که میگه ادم بدون روح میمونه روی اب عادت کن هر شبو با من بری به خواب
    خدایش دمتون گرم خیلی خوب و بی دردسر دانلود شد ... خسته نباشین ... خیلی ممنون
    عالی بود ممنون از سایت خوبتون
    ببین احساس دیروز من و تو چه احساس قشنگی داره میشه!

    عاشق این ترانه ی زیبا هستم.ممنونم ازتون
    خداوند به آقای شماعی زاده عزیز عمر طولانی و با عزت و سلامت عنایت کنه. موسیقی کشورمون خیلی مدیون این بزرگواره. زیباترین و ماندگارترین ترانه های ایرانی شاهکار شماعی زاده عزیز هست!
    عاللللی بود من این اهنگ رو خیلی دوست دارم ممنون از سایت خوبتون.
    سلام
    خوشم اومد خیلی خوب بود متن عالی بود
    منتهی اگه این متن با صدای ابی خونده میشد خیلی خیلی عالی تر میشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی