این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

این شرح بی نهایت

...یک نکته از هزاران _

پیام های کوتاه
  • ۱۹ اسفند ۹۱ , ۰۰:۱۲
    پدر
  • ۱۷ اسفند ۹۱ , ۰۰:۰۶
    !
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

قلبم رو با آرزو، دوباره درآمیختی، از روزی که اومدی، شهر رو بهم ریختی

از روزی که اومدی، زندگی آغاز شد، هر چی در بسته بود، به روی من باز شد

هر چی در بسته بود به روی من باز شد

 

از روزی که اومدی، زندگی سامون گرفت، عشق به مرگ آشنا، توی سینه باز جون گرفت

از روزی که اومدی، مرغ دلم پَر گرفت، لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

 

عشق که در می زنه، اون رو جوابش نکن! اون که با هم ساختیم، ساده خرابش نکن!

یه عمره روز و شب رو، نشستم و می شمرم این همه انتظار رو، نقش بر آبش نکن!

از روزی که اومدی، مرغ دلم پَر گرفت، لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

 

قلبم رو با آرزو، دوباره درآمیختی، از روزی که اومدی، شهر رو بهم ریختی

از روزی که اومدی، زندگی آغاز شد، هر چی در بسته بود، به روی من باز شد

هر چی در بسته بود به روی من باز شد

 

از روزی که اومدی، زندگی سامون گرفت، عشق به مرگ آشنا، توی سینه باز جون گرفت

از روزی که اومدی، مرغ دلم پَر گرفت، لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

 

عشق که در می زنه، اون رو جوابش نکن! اون که با هم ساختیم، ساده خرابش نکن!

یه عمره روز و شب رو، نشستم و می شمرم، این همه انتظار رو، نقش بر آبش نکن!

از روزی که اومدی، مرغ دلم پَر گرفت، لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

لب های با خنده قهر، خنده رو از سر گرفت

ترانه سرا: جهانبخش پازوکی

ترانه خوان: هایده / معصومه دده بالا

ترانه ساز: جهانبخش پازوکی

تنظیم کننده موسیقی ترانه: منوچهر چشم آذر

 


دانلود از سرور بلاگ


دانلود از سایت منبع

نظرات  (۱۷)

  • طراحی سایت
  • خیلی خوب و عالی بود
    aalist
    جانم هایده.........
    خدا روحتو شاد کنه هایده.یه ایول داری صد تا باریک الله.تشکر بابت سایت خوبتون
    ممنون کار واقعا زیباست صدا به این میگن واقعا هایده اسطوره بود حیف که دیگه نیست اما صداش هست خدا رحمتش کنه.
    یک دنیا منو بردی به خاطراتم،سپاس
    عالی بود
    عالی بود، عالی. خدا رحمتت کنه. خیلی دوستش داشتم.
    بسیار بسیار بسیار عالی و ممنونم ، باکلمات نمیشه کامل بیان کرد جنس این احساس رو...
    خدا رحمت کنه هرمرحوم یا مرحومه ای که در خلق این اثر دستی داشته...
    پاسخ:
    خواهش میکنم.واقعا زیباست :-d

    کلی خاطرات قدیم زنده شد تشکر.................
    هایده واقعاً نارگیل بود
    وااااای مرسی مرسی
    
این اهنگشو نشنیده بودم تو اینستا دیدم کلیپشو
    
خواننده مورد علاقه من. محشره هایده
    
خدا رحمتش کنه. 
به این میگن صدا نه این کلاغای تازه به دوران رسیده
    
بازم مرسی. شاد باشید
    واقعا عالی بود عالیییییییییییی عاشششششششششششششششششششششششقتم هایده
    مرسی از سایت زیباتون
    خیلی خیلی خیلی ازتون ممنون خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    بینهایت دوستون دارم
  • فالوور ارزان قیمت
  • I go to see every day a few sites and blogs to read posts, but
    this webpage gives feature based content.
  • بهترین پنل اینستاگرام
  • Hi there it's me, I am also visiting this site daily,
    this website is in fact good and the viewers are actually sharing pleasant thoughts.
  • طراحی ویلا لاکچری
  • Wow, amazing blog layout! How long have you ever been running a blog for?

    you make running a blog look easy. The total glance of your website is magnificent, as smartly as the
    content material!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی